ПОИСК
Стиль життя

Ідеї стильного дизайну в манікюрі: поради нейл-стиліста

7:32 6 квітня 2021
модний манікюр
Гарний манікюр надає його власниці впевненості. Приємно чути компліменти на свою адресу. Вони надихають.

Звичайно, важливо стежити за новими трендами в манікюрі. Втім, як і в макіяжі, одязі, взутті, прикрасах…

Ідеями стильного манікюру з «ФАКТАМИ» поділилася нейл-стиліст, призер міжнародних чемпіонатів з нігтьового мистецтва Наталі Федорчук.

— На піку популярності матове покриття, — каже Наталі Федорчук. — Воно виглядає благородно і вишукано. Що стосується кольорів, дуже модні молочні відтінки. Вони прекрасно поєднуються практично з будь-яким дизайном. У пріоритеті — мінімалізм.

Матове покриття виглядає дуже стильно

Молочні відтінки добре поєднуються з будь-яким дизайном

— Який дизайн особливо популярний?

— Акваріумний, легкий акварельний розпис і абстракція. І разом з тим актуальний ефект натуральності — нігті з прозорим покриттям.

Мінімалізм актуальний уже багато років поспіль

Абстракція виглядає сучасно

— А що можна сказати щодо модної форми?

— У тренді — овал і м'який квадрат. Також дуже красива мигдалевидна форма. А ось чіткий квадрат і гострі нігті поки відійшли на задній план.

Наталі Федорчук: «У тренді - овал і м'який квадрат»

— Що б ви побажали читачам «ФАКТІВ»?

— Будьте красиві і цінуєте красу! Черпайте натхнення у весняній природі. Вона прекрасна.

Раніше відомий візажист і засновник BOYKO BEAUTY SCHOOL Тетяна Бойко розповіла «ФАКТАМ» про п'ять поширених помилок в макіяжі і як їх уникнути .

Фото з альбому Наталі Федорчук

1391

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.